Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво "жужи" при контакт?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво "жужи" при контакт?

    Алфата(156 2.0 тс 1999г.) ми прави така още от както я имам, ама все забравям да питам. Значи като дам на контакт и започва да се чува едно жужене за около 10 секунди и после престава. Какво е това. Един колега има същия звук на Саксо 1,4 ВТС и винаги го чака да спре преди да завърти, а пък аз директно си паля. Има ли значение?

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

  • #2
    Горивната ти помпа е това. Чува се от под задната седалка. Нормално е и не се бърка да палиш когато си искаш. Не е нужно да чакаш да спре.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Горивната ти помпа е това. Чува се от под задната седалка. Нормално е и не се бърка да палиш когато си искаш. Не е нужно да чакаш да спре.
      Благодаря за бързия отговор

      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        ... Не е нужно да чакаш да спре.
        Хубу е да изчакаш да изгаснат всички чекове, за да не се трупат грешки, а докато стане това - и помпата спира да жужи...

        Comment


        • #5
          Чековете си минават и след запалване. Разбира се хубаво е да се изчака 1, 2 секунди, но чак пък 10.

          Този случай с грешките мисля, че трябва да се преразгледа. Няма такива грешки
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Чековете си минават и след запалване. Разбира се хубаво е да се изчака 1, 2 секунди, но чак пък 10.

            Този случай с грешките мисля, че трябва да се преразгледа. Няма такива грешки
            Тук си в грешка - има такива грешки

            Всеки си има кола и глава на раменете - т.е. да прави с тях каквито си иска ... грешки

            Comment


            • #7
              Ако имаше някаква по специална процедура по стартиране на мотора от Алфа щяха да го напишат в книжката си.

              Брато, уважавам те много, но това с грешките е абсурдно. Единствено трябва да се изчака КОД индикатора на имобилайзера да изгасне (това става за секунда) и след това се стартира двигателя. Останалите чекове си минават и след запалване. Не се записват никакви грешки никаде. Още с подаване на контакт всички модули по колата са захранени и готови за работа. Това не е windows, че да го чакаш да зареди.
              Attached Files
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                ами не е ли добре поне помпата да се изчака да си качи подкачи бензина преди да запалиш ?
                Аlfa156 1.8TS 2000

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                  ами не е ли добре поне помпата да се изчака да си качи подкачи бензина преди да запалиш ?
                  Повярвай! Помпата още с даването на контакт е подкачила и направила налягане и е готова за работа. тя първо няма какво да подкачва. Системата си е пълна с гориво. Тествал съм я помпата и знам какво прави. Със закачен манометър само в момента на даване на контакт и стрелката скача на 3 бара моментално. Пробвал съм да изпразня рейката и част от маркуча с бензин. Както е празна въртя да паля и гледам манометъра стрелката скача веднага на 3 бара и колата пали. Помпата има много голям дебит ако е здрава.

                  Изобще не се притеснявай колега. Като палиш даваш контакт, чакаш 1 секунда само и палиш. Не е нужно да чакаш всичко да изгасне и помпата да спре. Тя спира от предпазна мярка. Не от друго
                  Last edited by oem; d.m.y г., 14:01.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Налагаше се преди месец да изпразня пълен до горе 63литра резервоар принудително. Та принудително чрез релето се източи преди да влезе в двг гориво, докато се даде на късо релето веднага започва да тече гориво, няма и секунда. Аз лично оставям на контакт докато изгаснат вс индиикации на таблото. В мн студени дни чакам 10 сек и тогава, защото свещите си греят и след като изгасне индиикацията. мисля общо 12 секунди ли бяха
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                      Налагаше се преди месец да изпразня пълен до горе 63литра резервоар принудително. Та принудително чрез релето се източи преди да влезе в двг гориво, докато се даде на късо релето веднага започва да тече гориво, няма и секунда. Аз лично оставям на контакт докато изгаснат вс индиикации на таблото. В мн студени дни чакам 10 сек и тогава, защото свещите си греят и след като изгасне индиикацията. мисля общо 12 секунди ли бяха
                      Е колега , тя твоята е дизел там е нормално да изчакаш подгревателние свещи , иначе и аз на моята и чакам да изгасне само code лампичката и паля.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #12
                        Дам прав си, не се загледах, че споменавате мн бензинки, но помпата мисля си е една!
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #13
                          Ти имаш две помпи колега и при теб по принцип си е задълже да си я чакаш
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Но пак казвам докато се даде на контакт, вече нафтата навлиза в двг, ианче си чакам за подгрева аз.
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment

                            Working...
                            X